hari ini, dari pagi sampai petang, rase nak marah je...xtau nape...sebab ape??..pasal sape??..kenape??..tell me why??????????????..
aku tahan marah je ni...tapi bile pikir balik, xde sape pun wat aku marah pagi td dan xde ape pun yg mendatangkan marah kat aku...semalam pun xde pape rse nye...hmmmmm...nape ek???
ade gak yang perasan dengan keadaan aku ketika itu (sempat lagi wat ayat skema..hikhikhik)..ade yang kate muka aku masam je..ade yang nampak air mata aku bertakung..adusssss...nampak sangat ke??...xyah la tegur..menitis gak akhirnye..sob3~~~
aku ni da la 'dalam hati ade taman'...kalo lame sangat tahan geram, marah, tensen ni, mau bersepai air mata aku... (ni la cara terakhir aku melepaskan marah kalo da xtahan sangat)...
minggu ni ade 3 quiz..Customer Service Principles, Medical Terminology n Organizational Communications...menghadap la 3 kuiz ni..hope dapat wat yang terbaik...
=)
No comments:
Post a Comment